Административен съд Сливен обявява подбор по документи за заемане на 1 щатна бройка за длъжността “чистач”, считано от 01.09.2025 г.
О Б Я В Л Е Н И Е
Административен съд Сливен обявява подбор по документи за заемане на 1 щатна бройка за длъжността “чистач”, считано от 01.09.2025 г. при следните изисквания:
І. Кратко описание на длъжността- почиства и дезинфекцира съдебни зали, стаи, канцеларии, санитарни помещения, коридори и складови площи; почиства праха по мебели, бюра, банки, маси, столове и офис-техника; проветрява работните помещения; изхвърля отпадъците на определените за целта места; периодично измива, почиства врати и прозорци; изпълнява други възложени от председателя на съда и съдебния администратор задължения.
Работно време : от 06.30 часа до 11.00 часа и от 15.30 часа до 19.00 часа
Минимална основа заплата и ранг за длъжността:
- Основна заплата: МРЗ + 170 лв.;
- Ранг: 95 лв.
Изплаща се и възнаграждение за придобит трудов стаж и професионален опит.
ІІ. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Кандидатът следва:
Кандидатът следва:
- да е български граждани, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумение на Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- да е навършили пълнолетие;
- да не е поставен под запрещение;
- да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер;
- да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- да има завършено средно образование;
- да не е придобил право на пенсия за осигурителен стаж и възраст;
- да отговаря на изискванията за липса на обстоятелства по чл.340а, ал.2 от ЗСВ.
При възникване на трудовото правоотношение, служителят подписва декларация за липса на обстоятелства по чл.340а, ал.2 ЗСВ и представя медицинско свидетелство.
ІІІ. Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване за работа – по образец;
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал.1 от ЗСВ. - по образец;
- Декларация-съгласие от кандидата, че дава съгласие Адм. съд – Сливен, в качеството си на администратор на лични данни, да събира, обработва и съхранява личните данни на кандидата, във връзка с провеждането на конкурса – по образец.
- Копие на диплом за завършено средно образование;
- Копие на документите, удостоверяващи професионалния опит трудов стаж и професионален опит - трудова книжка, служебна или осигурителна книжка.
ІV. Начин на провеждане на подбора
Първи етап – Подбор по документи, представени от кандидатите;
Втори етап – събеседване на допуснатите кандидати
С кандидати, отговарящи на изискванията за заемане на длъжността, ще се проведе събеседване на 16.07.2025 г. от 10:00 ч., в кабинета на Председателя на Административен съд Сливен.
Недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени лично.
Избрания кандидат ще бъде уведомен лично, по телефон, в срок до 23.07.2025 г.
- Място за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в Регистратурата на Административен съд Сливен, бул.“Цар Освободител“ № 12.
Краен срок на подаване: 25.06.2025 г.
С одобрения кандидат се сключва трудов договор на основание чл. 67, ал.1, т. 1 от КТ, във връзка с чл. 70 от КТ и му се връчва индивидуална длъжностна характеристика, съобразена с типовите длъжностни характеристики на съдебните служители в администрацията на съда. Лицето е длъжно да постъпи на работа на 01.09.2025 г. Ако лицето не постъпи на работа в посочения срок трудовото правоотношение възниква със следващ избран кандидат.
Необходимите документи за кандидатстване са обявени на интернет страницата на Административен съд Сливен, като същите могат да се получат и в Регистратурата на Административен съд – гр.Сливен, бул.”Цар Освободител” № 12.
Общодостъпно място, на което ще се обявят списъците или други съобщения във връзка с обявлението:
- интернет страницата на Административен съд – Сливен – https://sliven-adms.justice.bg/ в раздел „Пресцентър”, подраздел „Обяви и конкурси”;
- информационното табло, намиращо се в сградата на съда, ет. 1.